.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردهمايي ائمه‌جمعه 10استان درمحموداباد

منطقه‌اي نمايندگان ولي فقيه و ائمه جمعه ده استان كشور روز دوشنبه در مجتمع ورزشي، آموزشي شركت نفت درمحمودآباد مازندران آغازبه كار كرد. اين گردهمايي با عنوان "فرهنگ نبوي" و باهدف تببين سيره پيامبر اعطم(ص) برگزار مي‌شود.
در مراسم آغاز اين گردهمايي نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه ساري در سخناني به حفظ جايگاه ولايت و امامت در جامعه اشاره كرد و گفت: با همگام بودن با ولايت فقيه، نظام اسلامي از گزند دشمنان محفوظ خواهد ماند.
آيت الله نورالله طبرسي افزود: ايمان، رهبري و وحدت سه اصل مهم در پيروزي انقلاب اسلامي بود و براي حفظ اين سه اصل بايد از مكتب پيامبر الگو بگيريم.
وي اظهار داشت: نماز جمعه همراه و همگام انقلاب محمدي درطول تاريخ اسلام بوده و اولين كليدي كه در اسلام خورده شد نماز جمعه بوده است.
وي از نماز جمعه به عنوان سنگري براي حفظ اسلام ناب محمدي ياد و ادامه داد: در طول ? ???سال گذشته نماز جمعه همراه انقلاب بوده و همين نمازهاي جمعه وحدت و انسجام بين مردم و نظام را حفظ كرده است.
نماينده ولي فقيه در مازندران خاطرنشان كرد: نماز جمعه از بازوان انقلاب است و بايد از اين بازوي قدرتمند و اين دژ مستحكم براي حفظ ارزشها و دين مبين اسلام بيش از گذشته استفاده كنيم و به آن بها دهيم.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري به خطبه‌هاي نبي اكرم (ص) در صدر اسلام اشاره كرد و گفت: در سال پيامبر اعظم بايد خطبه‌هاي ده ساله نمازهاي جمعه پيامبر را درمدينه جمع آوري و از آن الگو بگيريم.آيت الله طبرسي همچنين با اشاره به حادثه تلخ ترور ناجوانمردانه تعدادي از هموطنان در جاده بم - كرمان گفت: عده‌اي تروريست شبانگاه جلوي خودرو- هاي عبوري را در جاده گرفته و ناجوانمردانه آنها را كشتند. وي ضمن ابراز تاسف از وقوع اين حادثه ناگوار از مسوولان امنيتي كشور خواست تا مسببان اين حادثه را مجازات كنند. امام جمعه ساري به بحث روز در زمينه لباس و پوشش اشاره كرد و گفت: اگر براي جلوگيري از بد حجابي در جامعه قانوني وضع شود از ناهنجاري‌ها كاسته خواهد شد.
وي افزود: عده‌اي از مسافران در ايام تابستان براي استفاده از سواحل دريا با بدترين وضعيت حجاب وارد مازندران مي‌شوند كه پسنديده نيست.
اولين گردهمايي منطقه‌اي ائمه جمعه ده استان كشور درسال‌جاري به مدت سه روز در محل مجتمع وزارت نفت واقع در شهرستان محمود آباد ادامه دارد.
ائمه‌جمعه استانهاي مازندران، گيلان، خوزستان، تهران، قم، گلستان، سمنان، خراسان رضوي و شمالي و بوشهر در اين گردهمايي حضور دارند.
اين گردهمايي به همت دفتر نمايندگي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان مازندران برگزار شده است. (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.